wtorek, 12 lutego 2013

zakupy

Siema !
  Poranek bardzo fajny , 30 min spacer z psem zawsze spoko . Ubrałam się ciepło , więc nie odczuwałam tych -3 stopni . ; )
Wczoraj byłam z Natalia w Silesii w Katowicach . Zakupy się udały . Kupiłam to co mi wpadło w oko i jestem zadowolona :) ( fotki pojawią się nieco niżej ) . Na dzisiaj jak na razie nie planuję nic , no ale może się jeszcze wszystko zmienić . Te ferie lecą na prawdę szybko już wtorek :c No ale trzeba korzystać ! :D Słuchanie radia od samego rana to coś co lubię <3 hoho . Nie wiem co jeszcze pisać , więc może na tym skończę <3
No i fotki :



Jako , że moje ulubione rękawiczki bez palców i z 'nakładką'? na palce były w przecenie , nie mogłam się zdecydować jaki kolor więc wzięłam dwie . W sezonie zimowym nie mogłam nigdzie kupić , bo minimalna cena jaką spotykałam to 50 zł , 40 zł  a nie ukrywam trochę mi szkoda . Wczoraj ujrzałam je za 9,99zł *_*

       

Kupiłam jeszcze jako , że już od dawna ' polowałam ' na ten sweter z futerkiem w środku <3 Bardzo milutki i ciepły . Przyda się na pierwsze , chłodne dni wiosny ^ ^ hah . Kosztował jedynie 49,99 zł . 

Wszystkie zakupy zrobiłam w Terranova i jestem zadowolona . ; )

To miłego dnia wam życzę ; )  I tym co maja ferie i tym co niestety ale już do szkoły ; )





10 komentarzy:

  1. ojejku, jakie świetne rękawiczki! naprawdę genialne, strasznie mnie urzekły ;p
    a sweterek również bardzo fajny, zwłaszcza, że w zimie może chronić od przeziębienia. :)

    Wraz ze sklepem Merg organizuje konkurs na blogu, może zechcesz sprawić sobie przyjemność i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rękawiczki są śliczne i ten sweterek także ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek, ale dla mnie trochę za drogi ;)
    Ja kupuję ładne rzeczy, ale mam w pobliżu sklep, gdzie wszystko jest za mniej niż 20 zł i wszystko oryginalne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie czerwone rękawiczki ♥

    OdpowiedzUsuń