niedziela, 10 lutego 2013

leniuchowo . ♥

ELO!
     Mmmm od jutra zaczynamy ferie ! <3 m.in. Śląsk pozdrawia ! Ferie muszą być udane ! Zdjęcia , sklepy , ciuchy , próbowanie nowych rzeczy , spontan , zmiany o tak ferie :3 Dzisiaj dzień zaczęłam od pobudki na śniadanie , ptm z koleżanką no i domek , obiad . I tak siedzę nudzę się , słucham muzy . ZNACIE TO UCZUCIE , ŻE CHCIELIBYŚCIE ZROBIĆ COŚ FAJNEGO , ALE WAM SIĘ PO PROSTU NIE CHCE ? :O no tak to dzisiaj JA przeżywam ^ ^  Liczyłam na tzw. 'indywidualną imprezkę ' , ale rodzice nigdzie nie wychodzą NO CHOLERA!
    Zajadam się czekoladkami *__* .
Wczoraj byłam zrobić dziurkę w uchu (4-tą) . Nie zamierzam przystopować na tej . To prawie jak nałóg ;d haha kto  robi ten wie o co mi chodzi : )
No to tego.. jeszcze wczoraj wypad z Natek do Agory Bytom . I kilka foteczek ;3









CIAU <3


4 komentarze: