czwartek, 14 lutego 2013

miłość , jedyna rzecz której na świecie za pieniądze kupić nie można .

 Dzisiaj ten miły dzień 14 luty - Walentynki Dzień Zakochanych  . Dla tych wszystkich ZAKOCHANYCH życzę Wam duużo szczęścia , miłości , wytrwałości ! <3 .
   Wybywam dzisiaj z Agusią na miasto , no dziękuję , że nie pozwalasz mi siedzieć w domu! <3 Pomimo tego , że nie zawsze było między nami kolorowo , jesteś dla mnie na prawdę ważną osóbką :* zawsze poprawisz humor , nie pozwalasz się smucić . Ufasz mi mówiąc o swoich problemach a ja tobie . No dziękuje po prostu rozklejam się dzisiaj haha :3
   Koleżanka Karolina dzisiejszego dnia ma super szczęście , jej mama idąc po chleb wróciła z 4-miesięcznym psiakiem . Jeziuu jaki słodziutki *_* . Chodzenie z psami po szyniolu zawsze spoko :)
  Dostałam od mamusi srebrne kolczyki , je je je je ;)

No nie zanudzam . Pokażę wam jeszcze tylko jak 'ozdobiłam'? sobie biurko ;) :

Obkleiłam je gazetą . Mi się bardzo taki efekt podoba . Ohh nie wiem jak wam ;D



5 komentarzy: