środa, 6 lutego 2013

Małe uzależnienie ♥

ELO !
Dzisiaj byliśmy w kinie z klasą na filmie ' Niemożliwe ' . Na prawdę film , który z całego serca mogę polecić i powiedzieć , że praktycznie przez cały czas leciały łzy... Film oparty na faktach pewnej rodziny .
        Wracając do tematu posta ' małe uzależnienie ' a więc ... kawa *_* . Uzależnienie chyba 'odziedziczyłam' po mamie hah . Bez niej ani rusz :o nie wypiję rano... resztę dnia chodzę 'przywalona' jak paczka gwoździ . Po południu od razu bo ... ohhh . Nie zdrowo pić jej dużo a tym bardziej w młodym wieku  , ale przecież 2-3 to nie tak dużo a dają kopa . :)
         Dostałam dzisiaj 2 piątki z maty <33 NAJSZCZĘŚLIWSZY DZIEŃ W MOIM ŻYCIU . NIE JESTEM DOBRA  Z MATY , ALE NAUCZYŁAM SIĘ TEORII , ZROBIŁAM ZADANIE NO I PIĘKNIE ^^
         Dzisiaj dodam jeszcze notkę z inspiracjami *__* . Ale najpierw ogarnę do szkoły :
- sprawdzian z WOS-u , religii ,
- zadanie na matematykę
- kartkówka z polskiego i chemii
UMRĘ :O

Macie jakieś swoje małe uzależnienia? 



Nie spuszczaj głowy gdy stres wiąże Ci ręce, nie musisz być kimś dla kogoś, bądź sobą dla siebie.


7 komentarzy:

  1. Kocham kawę, ale koniecznie z mlekiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem uzalezniona od goracej czekolady, po prostu musze ja pic! :D Ha,ha ale do kawy nic nie mam jest dobra <3

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie lubię kawy :) moje małe uzależnienie to ćwiczenia i niestety papierosy, z którymi się już raczej na stałe pożegnałam :)

    OdpowiedzUsuń