sobota, 2 lutego 2013

Leniwy dzień .

ELO! Pochmurno , deszczowo , zimno ~ taka pogoda w Bytomiu na Śląsku . Idealny dzień do leniuchowania . Rano owszem byłam z dziewczynami na meczu chłopaków. Deszcz pada i pada i pada [...] .  Nie mam ochoty dzisiaj nigdzie wychodzić . Siedzę sobie pod kocykiem , pije kawkę i muzykuje <3 Idealny stan , głos Grubsona na przemian z Bednarkiem w głośniku <3 .
     Źle się czuję z tą monotonią w moim życiu , nic się specjalnego nie dzieje . No ale nie nie nie ! Nie narzekam  ! nie wolno mi ! ;3
     Na dzisiejszy dzień za specjalnie nie narzekam , wstałam i w ogóle nie kontaktowałam ale ok xd no i potem rozmowa z mamą o przyjaciółce to już w ogóle mnie dobiło i nie miałam z leksza humoru przez resztę dnia no , ale ... każdy jest kowalem swojego losu . :x
     
Chyba pooglądałabym jakieś inspiracje , wiecie gdzie mogę je znaleźć ? nie chodzi mi o coś typu : loveit. , itd ale o wasze blogi , lub waszych znajomych ; ) polecajcie !


Jaka u was pogoda ? :3

 Nutka :
http://www.youtube.com/watch?v=jdVGxUd5fu4

2 komentarze: