wtorek, 19 lutego 2013

i żadne z nas się nie odwróciło, by zatrzymać drugie.

Siemka :3
Wczoraj wieczorek filmy z Natii . Oglądałyśmy ' Pamiętnik ' . No fajny film :) tekst Natalii : '' no tak było kiedyś romantycznie a nie teraz do pierwszego lepszego kantorka '' . HAHAHAHA .
 Wieczorkiem jeszcze grałam z rodzicami w pokera , łohoho .
Dzisiaj w sumie miał być super dzień , no ale niestety , może przełoży się na jutro ew. inny dzień . 
Poszłam spać koło 02:00 . Iż oglądałam jeszcze film ' sponsoring ' . No w sumie nawet spoko . Ale trochę nudził xD . 
Wstałam o 9 . : o szokels . Robię postępy ! :D
Zaraz planuję zrobić sobie obiad ~ frytki <3

Na razie brak planów . Zamierzam zobaczyć film 'Bez wstydu ' oglądaliście może ? Polecacie? : >





I jeśli nie pomaga rozmowa z przyjaciółką, wypicie melisy, ani długi sen, to uwierz dziewczyno - to nie jest tylko zauroczenie. 





9 komentarzy:

  1. Mmm zjadłabym takie frycie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam i nie polecam.. nudziarstwo ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie dobrze że nie obejrzałyśmy sponsoringu xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje notki :) Możliwe, że będę wpadać tu częściej. Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie oglądałam, ale dużo osób poleca mi 500 dni miłości, obejrzyj sobie, też muszę obejrzeć :) Jak tak wszyscy gadają, ze dobre, czyli coś w tym musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam . Obserwuje :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie http://alexaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam tego filmu 'bez wstydu' :D

    OdpowiedzUsuń