środa, 20 lutego 2013

Ludzie nie mówią Ci kim jesteś. Ty im to mówisz.

Hejka :3
Jaki dzisiaj super dzień , zimowy , słoneczny i mroźny . Dość napadało , więc wybrałyśmy się z Natalią na sesję :)  Wstałam dzisiaj dość wcześnie bo 9:15 . Ogarnęłam i około 11 poszłyśmy . 
Na obiadek pierożki mmmniam . Zjadłam 10 ! 
Obejrzałam film pt. ' 500 dni miłości ' za namową bloggerki Dominiki L. Dziękuję za polecenie . Na prawdę super film :) Podobał mi się . Również polecam !
Na dalszą część dnia już nic nie planuję . Raczej coś w domciu ; ) Może jakoś ciekawie spędzę dzień z rodzicami :3 ? 

Polecanie mi może jakieś ciekawe filmy , które obejrzeliście ? Będę gorąco wdzięczna . :)



Więcej zdjęć pod następnymi wpisami :)



Szkoda, że nie powiedziałeś mi, że to tylko zabawa. Też bym się bawiła.


6 komentarzy: