niedziela, 17 lutego 2013

gdy jednej osoby jest wszędzie pełno , to robi się to nie smaczne.

Doberek :3
Jak wam mija popołudnie? :) Ja dzisiaj sobie dosyć pospałam , wstałam po 11 :o . No a potem od razu ogar i z rodzicami na cmentarz .
Przed chwilką zjadłam obiadek , słucham muzyki a na 15.30 wybieram się do kościoła na Gorzkie Żale a potem na mszę -.- . - muszę mieć podpisy do głupiego bierzmowania xd no ale . 
Poza tym , żadnych planów . Wychodzi na to , że rodzinny dzień . Chociaż kto wie , może wieczorkiem wyciągnę gdzieś tą małą gnidę :* HAHAHA pewnie to przeczyta ^^ . N ♥

Brak mi pewnych osób , które kiedyś były mi bardzo bliskie :C 
NIENIENIE! NIE ZAMULAMY ! 

nie mam żadnych zdjęć :c jakiś taki staroć , którego lubię <3


Ciau :*


12 komentarzy:

  1. no ja też muszę mieć podpisy do bierzmowania ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tęsknię za niektórymi osobami, które kiedyś były mi bliskie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecie! I ogolnie, blog wydaje sie ciekawy :)

    CorpseBridee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cierpię zbierać podpisów do bierzmowania. -.- Wyrzuciłam indeks. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie ;D
    Fajna notka obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję bierzmowania, a zdjęcie fajne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie tylko Tobie brak niektórych osób, bo mi też. ^^
    Bierzmowanie jest świetne ^^

    OdpowiedzUsuń