czwartek, 24 stycznia 2013

Wspomnienia .

Hejcia :3 Już po szkole . Hoo nie było dodatkowego kółka z matematyki . Babka z maty niezłą hajne dzisiaj miała , darła się choćby ją obdzierali ze skóry x_x . To i siamto na nas cisła . No nic nieważne :p Ogólnie w szkole fajnie spędzony dzień . Dzisiejszy dzień zdecydowanie lubię !
     Wczoraj wieczorem wzięło mnie na wspomnienia . Wspominanie dawnych czasów , sprzed paru lat , świetnym dogadywaniu się z ludźmi , których teraz mijam na ulicy i udajemy , że się nie znamy . Oczywiście nie ze wszystkimi , ale z większością . Ci co pozostali do dzisiaj , to na prawdę ważne dla mnie osoby . Ohh się wczoraj rozkleiłam x_x . Joo pozdrowionka dla wszystkich :*
     
         Z innego zakątka mojej głowy ... wszyscy przecież jesteśmy ludźmi , dzieli nas tylko wygląd i to co posiadamy , więc dlaczego istnieje tyle zła wśród nas? Obrażanie . Wyśmiewanie . Obgadywanie . Poniżanie . To do niczego nie prowadzi x_X . Nienawidzę takiego zachowania , ono nic nie wnosi , jedynie przykrość drugiej osobie . A to przecież nie jest miłe !!! Każda/ każdy z nas chyba borykał się z problemem , że był obrażany i wyśmiewany .

        DUŻO , BARDZO DUŻO PRZEMYŚLEŃ !







'' W ogóle nie jestem nikomu potrzebna . Jak można żyć z taką świadomością , spytajcie bezpańskiego psa . Gdyby umiał mówić , na pewno by tam to wytłumaczył . Niestety nie potrafi . '' - Przeklinam cię , ciało .


3 komentarze:

  1. Ja mam wspaniałe wspomnienia *.*

    Fajnie się czyta Twojego bloga :)
    Może zaobserwujemy wzajemnie .? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mam skłonności do myślenia. ;c
    Zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń