środa, 23 stycznia 2013

we found the love in the hopeless place .

Cześć . Jak u was leci? : ) Yhmmm zima nie ustepuje ;c ciągle sypie . chce już ferie no!
            Wczoraj odwiedziła mnie pani fryzjerka . Ymm no jak to ja , chciałam coś zrobić , ale nie za dużo i nie wiedziałam dokładnie co xd więc zaufałam i do dzieła . Nie jest to duża zmiana , ale ja ją widzę i dobrze się czuje . Przesunęła mi przedziałek , zagęściła grzywkę i tak jak zawsze mocno wystopniowała . Jestem zadowolona :) 
               W szkole jak w szkole . Trochę nudno :x dużo osób chorych jak to zimą bywa . 
      Ostatnio dużo myślałam i w ogóle . Pare spraw sobie w głowie poukładałam . Przez 4 dni byłam chora i siedziałam w domu wiec hoho myślenia a myślenia ; d . Ostatnio czuje się grubo x_x a to normalne nie jest bo nie należę do osób otyłych , wręcz do chudych - odkąd pamiętam , zawsze byłam krytykowana typu " ale ty chuda " , " wyglądasz jak anorektyczka" i miałam przez to mega kompleksy i na prawdę nie było to wtedy miłe . Teraz sprawy się odwróciły x_x . 



Macie już ferie?

'' Ale przecież świat musi pomieścić wszystkich ; chudych , grubych , szczęśliwym i nieszczęśliwych , złodziei i alkoholików . I takich jak my - którzy mamy chore dusze i chore ciała . '' - Przeklinam cię , ciało




3 komentarze: