sobota, 26 stycznia 2013

Cześć ; )
    Dzisiaj to miałam spanie :o gdyby nie mama która mnie obudziła po 10 na śniadanie spałabym dalej .
No dzionek zapowiada się cudnie . Z Natką mamy pełno pomysłów . Najpierw jedziemy do TESCO , iż tam jest zbiórka na rzecz schronisk -> jakieś koce , pościele , karmy itd . Biedne zwierzątka nie mają nic , więc trzeba jakoś pomóc , choćby najmniejszym gestem : ) .
No a potem zapowiada się chyba spontan , jak wyjdzie tak wyjdzie .

Co do wczorajszego dnia to byłam z Agnieszka w fast foodzie .. mniaaam duży hamburger z frytkami <3 . No oczywiście rozmowy i w ogóle . Dzięki !

Czasem mam wrażenie , że w jednym momencie sypie się wszystko .  Oh ale jeśli coś się sypie to to naprawiamy ! .

Yhmmm brakuje też tego 36,6 obok . No ale mam nadzieję , że zjawi się taki ktoś . ;c


Bierzecie udział w takich akcjach ?



'' Ból jest jak igła , kawałek raniącego skórę szkła , niewidoczny dla innych cierń . Ściska , opasuje , kaleczy , rani , zniewala , dręcz , a w końcu zabija . Jest cierpieniem i wybawieniem , Człowiek , ogarnięty bólem nie do wytrzymania , nie ma już siły myśleć o niczym innym . Nie ma niczego poza nim . Walczy , potem się poddaje . Akceptuje tę sytuację , przyzwyczaja się do niej , oswaja ból . Uczu się z nim żyć .To stadium jest mi świretnie znane . Cała składam sie z bólu . Jest wszędzie , w moim ściśniętym z głodu żółądku , w mojej zranionej duszy , w moim sercu , w którym nie ma miłości . Walczę z nim na różne spodoby , oszukuję , zabijam w sobie , ale odrasta jak wielogłowa hydra . '' - Przeklinam cię , ciało

8 komentarzy:

  1. ja tam dzisiaj cały dzień siedzę w domu ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu. Serce się kraja jak widzę takie ulotki ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh no ;x straszne jest to , jak ludzie mogą zgotować taki los zwierzętom ;x

      Usuń
  3. Ja ostatnio jak jechałam drogą to widziałam takiego opuszczonego pieska wystraszonego i biednego nie wiedział co się dzieje. Ludzie są okrutni!
    wbij do mnie to, to bardzo motywuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twój blog, świetny wygląd! :) Zapraszam również do mnie na http://chwytam-momenty.blogspot.com/ xoxo!

    OdpowiedzUsuń