poniedziałek, 14 stycznia 2013

Książkowo .

Elo ziomy ! ;3
Dzisiaj w szkole tak średnio . Poczynając od pójścia na 10 z koleżanką i kolegą po dotarcie do szkoły i unikanie babki z maty ( nie poszłam na mate ) . No ale ... xd
Z angielskiego na semestr 2 -.- katastrofa , jutro z fizyki zdaję na 4 . Mam nadzieję , że dobrze pójdzie ! ; )

No wracając do tematu mojego dzisiejszego posta . Niedawno przeczytałam książkę '' Przeklinam cię , ciało '' muszę powiedzieć , że jak dla mnie książka jest świetna i gorąco polecam . Na pewno pokazuje inny świat ale także dużo daje do myślenia . Tak się wczytałam jak nigdy . Podkreśliłam też dużo ' cytatów ' , które mi się bardzo spodobały i będą się tutaj pojawiać .  GORĄCO POLECAM !


Czytaliście może?



'' Klęskę przekuj w sukces . '' 




2 komentarze: