czwartek, 3 stycznia 2013

No i znów szkoła ...

Eloelo <3 Dzisiaj drugi dzień w szkole , trochę luz bo dzisiaj na 9 , iż pani z matematyki jest chora czy coś tam ^^ .  W domu pyszny obiaadek <3 mniam . Ryż z przepysznym sosem i kurczaczki *_* .
Jako , że Śląsk ma ferie jako ostatni to sobie jeszcze poczekam , trzeba wziąć się za poprawianie ocen .
Jakoś złapała mnie chęć na ozdobienie jakoś pokoju , poprzyklejania zdjęć ale kompletnie nie mam koncepcji jak : / macie jakieś pomysły w jaki kształt można by poprzyklejać zdjęcia na ścianę ?
LALALOVE YOU ~ Marlenka zaraziła :3

Wczoraj kupiłam sobie mały ale poręczny kalendarzyk . Jest w nim co zapisywać xd kartkówki , sprawdziany ~ zaczynają się z wielką siła -,- . Kalendarzyk w cudny wzorek - babeczki . Strasznie mi się podoba . No nic 15.90 zł , ale ma super miejsce na notatki każdego dnia .

Jutro piątek , piąteczek , piątunio <3


Podoba Wam się? Macie też kalendarzyki ?
Co planujecie na weekend ? :)

14 komentarzy:

  1. śliczny kalendarz ^^
    ja też mam ferie w ostatnim terminie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie kalendarze- od liceum mam taki zawsze przy sobie: ułatwia życie :)
    Twój jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kalendarzyk:> poszukaj jakichś inspiracji co do "obklejenia pokoju" na weheartit.com, stylowi.pl i zszywka.pl jest ich pełno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również mam ferie najpóźniej..
    też mam swój kalendarz, jest grubszy od twojego, niebieski i baaardzo go lubię, nie wyobrażam sobie życia bez zapisywania różnych rzeczy :P Twój kalendarz jest taki słodki, przez te babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mieszkam w lubuskim i moje województwo ma jako pierwsze ferie więc bardzo się ciesze :D masz znakomitego bloga c:
    świetny kalendarzyk, też mi się taki przyda,a inspiracje do pokoju polecam ze strony http://www.loveit.pl/.
    obserwuję, byłoby miło gdybyś zrobiła to samo na moim blog, z góry dziękuję c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to miłego wypoczywania .
      dziekuje ; ) a ja obserwuję już wcześniej ; ]

      Usuń
  6. Super masz tutaj<3 Wpadniesz do mnie ? hoe-e.blogspot.com ? Może obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamierzam kupić kalendarz. ^_^
    Dziękuję za kom. i zapraszam ponownie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ja juz mam 2 kalendarze! : D
    moze zdjecia w ksztalcie serduszek? to takie slodkie. ja chyba zrobie jakisz szablon i tak kilka odbitek wytne : 3

    dziekuje za komentarz!

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń