niedziela, 30 grudnia 2012

2012/2012

No więc takie małe podsumowanie minionego roku . A więc wiele się przez ten rok zmieniło , wiele  przeżyłam tych dobry , wspaniałych chwil jak i tych , kiedy nie dawałam rady . Ale to wszystko czegoś nas uczy . Nie mogę narzekać , bo nie należy on do tych  najgorszych . Poznałam drugie oblicza niektórych ludzi , poprawiłam więzi z niektórymi osobami . Ten rok kończy się dla mnie ciężko , przeżywam złe chwile , ale to jak każdy - mamy swoje dobre i złe chwile . Rozmowa z przyjaciółką z dzieciństwa ( znamy się już przeszło 9 lat ) . Wie , że może mi ufać . Szkoda , że dopiero teraz ośmieliłyśmy porozmawiać o pewnej rzeczy no ale - lepiej późno niż wcale . PAMIĘTAJ KOCHAM CIĘ I ZAWSZE CI POMOGĘ !

Od nowego roku 2013 oczekuję , że będzie jeszcze lepszy od tego . Może w końcu uda mi się poznać kogoś kto zaopiekuje się moim sercem ? Ojjj ale nic na siłę ;) co będzie to będzie . I abym wytrwała z blogowaniem tutaj <3

Życzę wam , aby ten rok był dla was lepszy i pełen niespodzianek - tych dobrych .  Abyście spełnili swoje najskrytsze marzenia , dokonali dobrych wyborów i nie żałowali ich . Abyście szli przez to życie z podniesioną głową i nie dali się przeciwnością ;*


Troszkę wcześnie takie życzonka , ale nie wiem czy jutro dam radę dodać jakąś notkę . :)

Jakie macie plany na Sylwka? Idziecie gdzieś , czy może spędzacie w domu?

15 komentarzy:

  1. ja spędzam sylwestra w domu :P
    Również życzę Ci szczęśliwego nowego roku! samych pięknych chwil, uśmiechu spełnienia marzeń i żebyś tu została z nami na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam spedzic sylwestra w domu, ale zdecydowalam sie pojsc z dziewczynami do kolezanki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję za obserwację mojego bloga :)
    dzięuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego Sylwestra^^ ten obrazek to z projekt x? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze? nawet nie wiem . miałam na kompie i tak jakoś . hah ; )
      Dziękuję i wzajemnie .

      Usuń
  5. happy new year haha ^_^ ;*
    Dziękuję za kom. i zapraszam ponownie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja (tak samo jak zaczarowanaa) spędzam sylwestra w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również sylwester w domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja spędziłam sylwestra w domu z polsatem :D
    genialny blog, zapraszam do siebie w wolnej chwili, z góry dziękuję.
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwester spędziłam w domu bo chora : (
    Szczęśliwego nowego : *
    Abyś najdłużej została z nami ; )

    Obserwuję + zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj ;c to zdrówka ;3
      Dziekuje i wzajemnie .

      Okeej też obserwuję! <3

      Usuń