sobota, 16 lutego 2013

dzień jak co dzień .

Dzień Doberek
Jak wam mija poranek ? Wyspaliście się ?
Ja wstałam gdzieś po 10 i od razu na wstępie dowiedziałam się , że krzyczałam przez sen O_o . Nie no spoko xd . Jak tylko się ogarnęłam pojechałam z rodzicami do Tesco . W sumie nic ciekawego , jakieś tam domowe zakupy . Ja jedynie gumy sobie kupiłam .  Nie wiem co będę robić przez resztę dnia , albo wybiorę się z przyjaciółką , albo pojadę do babci a i trzecia opcja - indywidualna imprezka . <lol2>

Tak więc miłego dnia <3 paa 



Nie obiecuję ci, że zapomnisz. Nigdy nie zapomnisz, ale nauczysz się żyć z tą świadomością. Będziesz mogła patrzeć na niego i słuchać jego głosu, a później odejdziesz, by pocałować człowieka, który zastąpi jego miejsce... Nie obiecuję ci, że już nigdy nie będziesz o nim myśleć, ale przynajmniej nauczyć się żyć na nowo... / photoblog.pl/cytatyiopisy





4 komentarze: